تعمیر ماشین ظرف شویی هاور استون در کرج

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

چند نکته مهم

استفاده از آب داغ

اینجا رسا تعمیرتعمیرگاه مجاز انواع ماشین ظرف شویی می باشد ، الان که وارد این صفحه شدید به احتمال زیاد یه مشکلی با ماشین ظرف شویی دارید . هر مشکلی که دارید ما میتونیم خیلی سریع ماشین ظرف شویی مریضتون رو خوب کنیم!!تعمیر ماشین ظرف شویی در کرج

آخه رسا تعمیر متخصص و نمایندگی تعمیر ماشین ظرف شویی در کرج است . به خواندن ادامه دهید تا با  نمایندگی های تعمیرات ظرف شویی بوش در کرج،تعمیرات ظرف شویی پاک شوما در کرج، تعمیرات ظرف شویی بکو در کرج،تعمیرات ظرف شویی اسنوا در کرج ،تعمیرات ظرف شویی بلومبرگ در کرج،تعمیرات ظرف شویی الگانس در کرج،تعمیرات ماشین ظرف شویی آاگ، تعمیرات ماشین ظرف شویی آرچیلیک ،تعمیرات ظرف شویی هاوراستون در کرج،تعمیرات ظرف شویی اندیزیت در کرج،تعمیرات ظرف شویی اسنوادر کرج آشنا شوید.تعمیر ظرف شویی در کرج

آبی که ظروف با آن شسته می شود واقعا داغ باشد. در حقیقت، برای تاثیر بیشتر مواد شوینده توصیه می شود دمای آب بیش از 55 درجه سانتی گراد باشد البته برخی منابع هم دمای آب بیش از 70 درجه سانتی گراد را توصیه می كنند. اگر به دنبال کاهش مصرف انرژی هستید مدلی را انتخاب کنید که سیستم شست وشوی با تاخیر داشته باشد و به طور خودكار در ساعاتی که پیک مصرف انرژی نیست روشن شود.تعمیر ماشین ظرف شویی هاور استون

آبکشی نکنید!

بشقاب ها را از قبل آبكشی نكنید بعضی از خانم ها قبل از اینکه ظرف ها را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهند، آنها را با آب می شویند تا باقی مانده غذا به هیچ وجه وارد دستگاه نشود.تعمیر ماشین ظرف شویی هاور استون

با این کار بخش زیادی از آب را برای تمیز کردن هدر می دهید در صورتیکه فقط کافیست بشقاب ها را بدون خرده های غذا داخل ماشین بگذارید.تعمیر ماشین ظرف شویی هاور استون

از سوی دیگر گروهی از شوینده ها در فرمول شان ذراتی دارند که برای سابیدن ظروف کثیف طراحی شده اند اما وقتی بشقاب ها را آبکشی و تمیز می کنید این احتمال وجود دارد که به جای سابیده شدن لکه ها، ظرف های تان خش دار شوند.تعمیر ماشین ظرف شویی هاور استون

به ترتیب بچینید

ظروف را به ترتیب بچینید طبق دستور کارخانه تولید کننده، ظرف ها را با سیستم مشخصی داخل ماشین قرار دهید.به طور کلی موثرترین شیوه برای قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی این است که بشقاب ها را در قفسه های پایینی و نزدیک به بخش اسپری آب بچینید، لیوان ها را در کناره ها و طبقات بالا قرار دهید و وسایل کوچکتر را در سبد مخصوص بگذارید.

اگر هر کدام از ظروف را در جای مخصوص خودشان قرار ندهید جریان آب به طور مناسبی روی آنها اسپری نمی شود و حتی ممکن است ظروف بزرگ تر سد راه آب رسانی به دیگران شود.

پودر زیادی ممنوع!

زیاد پودر نریزید استفاده بیش از حد از شوینده های ماشین ظرفشویی موجب ایجادخراشیدگی روی ظروف شیشه ای می شود.

پس در این مورد هم یادتان باشد که مصرف شوینده بیشتر سبب تمیزی ظرف ها نمی شود و مشکلات دیگری ایجاد می کند.

با «دور كند» بشویید

برای اینکه در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید ظرف ها را با سرعت معمولی بشویید و از برنامه های سنگین استفاده نکنید.
حتی اگر قرار است بشقاب های چرب را بعد از خوردن یک شام چرب و لذیذ بشویید، باز هم از برنامه های اقتصادی تر استفاده کنید و برای داشتن ظروف پاکیزه عجله نکنید.

کنترل فیلترها

فیلتر ها را كنترل كنید شو، تمیز و براق اگر ظروف شما بعد از شست و نیستند ممکن است فیلتر های ماشین ظرفشویی به تعویض یا تمیزکاری نیاز داشته باشند.

شاید هم ذرات غذا بخش اسپری کننده آب را مسدود کرده جو کنید یا از باشند. به هرحال بهتر است علت را خیلی زود جست و تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید تا انرژی را بی جهت تلف نکنید و مجبور نباشید ظرف ها را دوباره با دست بشویید.

ماشین تا نیمه پرشده دشمن صرفه جویی است

ماشین را به طور كامل پر كنید روشن کردن ماشین در حالیکه فقط تا نیمه پرشده دشمن صرفه جویی است و بی جهت آب و برق را هدر می دهد. بنابراین اگر خانواده کم جمعیتی دارید بهتر است ماشین ظرفشویی قدیمی تان را با یک مدل تازه تعویض کنید چون در نمونه های جدید تر برنامه های اقتصادی هم وجود دارند که می توانید با پر کردن نیمی از ماشین ظرفشویی از آنها استفاده کنید و در این حالت مصرف انرژی هم نصف می شود.
چنانچه ظروف شما جرم چربی گرفته اند و شست وشو را با دست انجام می دهید، کافی است با توجه به جنس ظروف مختلف به توصیه های ما عمل کنید.

ماشین ظرفشویی چگونه ظرف های ما را می شوید؟!

ماشین ظرفشویی، یک دستگاه خودکار است که ظرف های کثیف را می شوید و تمیز می کند؛ تنها کاری که هر فرد باید انجام دهد، این است که ماشین را پر از ظرف کند، پودر شوینده را اضافه کند، چرخه شست و شو را تنظیم کند و دکمه «روشن» را فشار دهد. اما ماشین ظرفشویی برخی اعمال خاص را نیز خودبه خود انجام می دهد که عبارتند از:

  • خودش را از آب پر می کند.
  • آب را با سرعت و فشار زیاد از طریق فواره هایی به ظروف می پاشد تا آنها را تمیز کند.
  • آب کثیف را تخلیه می کند.
  • با پاشیدن آب بیشتر، ظروف را آبکشی می کند.
  • هوا را گرم می کند تا ظرف ها خشک شوند؛ البته اگر شما انجام این قسمت را هنگام تنظیم دستگاه خواسته باشید.

علاوه بر این، ماشین ظرفشویی بر کار خود نظارت می کند تا همه چیز به طور مطلوب پیش رود. یک زمان سنج، طول مدت هرچرخه را تنظیم می کند؛ یک گیرنده حسی دمای آب و هوا را نمایان می کند تا از گرم شدن بیش از حد ظروف و تخریب آنها جلوگیری کند و گیرنده حسی دیگری می تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا هست تا مرحله شست و شو و آب کشی آغاز شود. بعضی از ماشین های ظرفشویی دارای گیرنده هایی هستند که میزان کثیفی آب را که از ظروف می چکد مشخص می کنند و وقتی که آب به اندازه کافی تمیز بود، ماشن ظرفشویی می فهمد ظرف ها تمیز شده اند.

شستن میوه

اگر از مغازه دارها بپرسید، می گویند همه ماشین های ظرفشویی میوه و سبزی می شویند و سبد میوه شوی هم دارند. خوب است بدانید این سبد میوه شوی که مغازه دارها از آن نام می برند، چیزی نیست جز همان طبقه اول ماشین ظرفشویی شما! در حقیقت آنچه یک ماشین ظرفشویی را از نظر شستن میوه از ماشین ظرفشویی دیگر متمایز می کند، قابلیت کار با آب سرد است؛ یعنی اینکه در ماشین ظرفشویی برنامه ای تعبیه شده باشد که با استفاده از آن بشود میوه ها را با آب سرد شست تا پلاسیده نشوند.

انواع ماشین ظرفشویی

به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد: ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ظرفشویی ایستاده. ماشین ظرفشویی توکار را می توان زیر سینک ظرفشویی ، بین کابینت ها، زیر صفحه کابینتها بطور دائمی (البته تا زمانیکه کابینت ها را جابه جا نکنید) نصب کرد.

ماشین ظرفشویی رومیزی معمولا روی کابینت ها و… یا نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه قرار داده می شوند و به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد. حتی ماشین ظرفشویی رومیزی را می توان در انباری نگهداری کرد و هنگام لزوم برای شستشوی ظروف در آشپزخانه نصب کرد. ماشین ظرفشویی احتیاج به شیر آبی برای ورود آب به دستگاه دارد همچنین لوله تخلیه آن نیز بایستی درون فاضلاب قرار گیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی و نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی

خرابی ماشین ظرفشویی، کابوس بیشتر خانم های خانه در است. تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از دغدغه های رایج در منزل ما می باشد. ظرفها باید به صورت روزانه شسته شوند، پس با یک ظرفشویی خراب که درست کار نمیکند یا اصلا کار نمیکند به زودی آشپزخانه شما زیر انبوهی از ظرف کثیف مدفون خواهد شد!

مشکلاتی که اکثراً با ماشین ظرفشویی خود دارند:

چکه کردن آب از ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی شوید

ماشین ظرفشویی درست آبگیری نمی کند

ممکن است باعث شود شما بخواهید یک ماشین ظرفشویی نو خریداری کنید، اما نگران نباشید؛ خیلی از مشکلات ماشین ظرفشویی با تعویض قطعات یا حتی درست تمیز کردن ماشین ظرفشویی به راحتی رفع میشوند.

Client logo