تعمیر ماشین لباس شویی آاگ در کرج

تعمیر ماشین لباس شویی در کرج

فضای شما برای قرار دادن ماشین لباسشویی

اینجا رسا تعمیرتعمیرگاه مجاز انواع ماشین لباس شویی در کرج می باشد ، الان که وارد این صفحه شدید به احتمال زیاد یه مشکلی با ماشین لباس شویی تون دارید . هر مشکلی که دارید ما میتونیم خیلی سریع ماشین لباس شویی مریضتون رو خوب کنیم!!تعمیر ماشین لباس شویی در کرج

آخه رسا تعمیر متخصص و نمایندگی تعمیر یخچال در کرج است . به خواندن ادامه دهید تا با  نمایندگی های تعمیرات ماشین لباس شویی آاگدر کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی آرچیلیک در کرج، تعمیرات ماشین لباس شویی  الگانس در کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی اوشن در کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی بکو در کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی حایر در کرج ،تعمیرات ماشین لباس شویی دوودر کرج   ،تعمیرات ماشین لباس شویی فریجیدردر کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی هاور استون در کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی ویرپول در کرج ،تعمیرات ماشین لباس شویی پاک شوما در کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی کرال در کرج ،تعمیرات ماشین لباس شویی آسال در کرج،تعمیرات ماشین لباس شویی بوش در کرج، تعمیرات ماشین لباس شویی بلوم برگ در کرج آشنا شوید.تعمیر ماشین لباس شویی در کرج

اگر در یک خانه یا آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، احتمالاً اندازه یکی از دغدغه‌های شما هنگام خرید ماشین لباسشویی خواهد بود. لباسشویی های درب از جلو نسبت به لباسشویی های درب از بالا جمع‌وجورتر هستند و درب های کوچک‌تر جلوی آن‌ها باعث می‌شود که استفاده از لباسشویی های درب از جلو در فضاهای کوچک راحت‌تر باشد. تعمیر ماشین لباس شویی آاگ

ظرفیت ماشین لباسشویی

ظرفیت یک ماشین لباسشویی بر اساس میزان لباس خشکی که در یک چرخه شستشو می‌توانید در لباسشویی بریزید، برحسب کیلوگرم تعیین می‌شود. البته این ظرفیت معمولاً اسمی است و ظرفیت واقعی قدری کمتر از آنچه که بر روی آن نوشته، می‌باشد. بنابراین هنگام استفاده سعی کنید ماشین را بیش‌ازحد پر نکنید زیرا هم لباس‌ها به‌خوبی شسته نمی‌شوند و هم مصرف انرژی لباسشویی شما بالا می‌رود. برای یک فرد تنها یا یک خانواده دو نفره ماشین لباسشویی کوچک با ظرفیت ۶ کیلوگرم می‌تواند مناسب باشد. درحالی‌که برای یک خانواده بزرگ احتمالاً نیاز به مدل‌های بزرگ‌تر با ظرفیت بالای ۸ کیلوگرم است. در جدول زیر می‌توانید اندازه مناسب لباسشویی برای تعداد مختلف اعضای خانواده را مشاهده کنید. البته سبک زندگی شما نیز در تعیین دقیق ظرفیت لباسشویی مؤثر است.تعمیر ماشین لباس شویی آاگ

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نوع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک
بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 در لباسشویی های لباسشویی نیمه اتوماتیک بخش شستشو و خشک‌کن از هم مجزا هستند؛ درنتیجه نیاز به مداخله دستی در طی فرایند شستشو می‌باشد.

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 شما می‌توانید برنامه شستشو را متوقف کنید و مثلاً لکه‌های روی لباس را با دست بمالید تا از بین بروند و بعد مجدداً برنامه شستشو را ادامه دهید.

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 اگر به دنبال صرفه‌جویی انرژی هستید، نگران نباشید! این ماشین‌ها قدرت کمتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 لباسشویی های نیمه اتوماتیک عملکرد ساده‌تری دارند و تعمیر آن‌ها ساده است.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک
بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 لباسشویی های تمام اتوماتیک فضای کمتری اشغال می‌کنند.

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 بر اساس برنامه‌های شستشو و حالت‌های سفارشی برای انواع مختلف پارچه‌ها، چرخه‌های شستشوی انعطاف‌پذیرتر دارند.

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 امکان استفاده از ماشین لباسشویی حتی وقتی که می‌خواهید از منزل خارج شوید، وجود دارد.

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 دوام و عمر مفید طولانی دارند.

لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا

در این بخش لیستی از مزایا و معایب ماشین های لباسشویی درب از جلو و درب از بالا تهیه کرده‌ایم. بااین‌حال انتخاب نوع ماشین لباسشویی کاملاً شخصی است و به اولویت‌های شما بستگی دارد. تفاوت اصلی لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا این است که لباسشویی های درب از جلو یک درام افقی دارند که از شدت نیروی موتور برای شستن لباس‌ها و چرخش آن‌ها به طرفین استفاده می‌کند؛ درحالی‌که لباسشویی های درب از بالا یک درام عمودی دارند و از یک پروانه مرکزی برای به حرکت درآوردن لباس‌ها استفاده می‌کند.

لباسشویی درب از بالا

بهترین راهنمای خرید لباسشویی درب از بالا

راهنمای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی

ساده بگیرید:گاهی اوقات ساده ترین جواب ،درست است

همانطوری که گفتیم، ماشین لباسشویی ها پیچیده هستند، ولی مراحل ساده تری وجود دارد که بتوانید مشکلات معمول ماشین لباسشویی را برطرف کنید.

آیا به لباسشویی برق می رسد؟ اولین راه تعمیر هر نوع وسیله ی الکتریکی این است که ساده به آن نگاه کنید، مثل به برق زدن آن وسیله. اگر همه چیز درست کار کرد،میتواند مشکل از فیوز یا مدار باشد. هر کدام از این موارد تعمیرش بسیار ساده است. ولی اگر ماشین به اندازه کافی برق بگیرد ، ولی کار نکند، دیگر زمانش است که متوجه بشوید مشکل پیچیده تر است.

بعد از کنترل برق  ورودی،دومین چیزی که باید بررسی کنید،تامین آب است.دستگیره های شیر ممکن است هرز بشود و یا شلنگ تاب بخورد، پس اگر سریع این دو قطعه را بررسی کنید مشکل حل می شود.ببینید که هر دو شیر آب باز باشد و شلنگها بدون هیچ تاب خوردگی ای کشیده شده باشد.اگر لباس شویی دکمه ی ذخیره آب داشت ،ببینید که حتما این دکمه زده شده باشد .

اگر مشکل از تامین برق و آب نبود ، مشکل منطقی بعدی از اینکه ماشین لباس شویی درست کار نمی کند ، این است که باید تمیز بشود.

حالا این مقاله تعمیراتی لباسشویی را با این نکته قطع میکنیم که چرا وقتی لباسها را شستیم ،ماشین لباسشویی بوی تعفن می دهد،به این خاطر  میتواند باشد که لباسشوییتان کثیف است.

به طور منظم در لباسشویی را تمیز کنید تا کثیفی و مواد شوینده آنجا رسوب نکند.وقتی شما پارچه های پرزدار می شویید،پرزها را از لگن لباسشویی وقتی شستوشو تمام شد بردارید ، رسوب پرزها باعث می شود آب و مواد شوینده خوب جریان نیابد و رسوبات صابونی باعث می شود لباسشویی بو بگیرد.برای حل این مشکل، لگن را با آب پرکنید و ½ فنجان جوش شیرین و سه فنجان سرکه سفید بریزید، بعد ماشین را روی چرخه ی شست و شوی کامل بگذارید. اگر واقعا رسوبات خیلی بد بود ، داخل لگن را با مواد شوینده ی امونیاکی بشویید. و بعد با یک دستمال نم دار حاوی سفید کننده آبکشی نمایید. توجه کنید که اول لگن را آبکشی نمایید و بعد دستمال نمدار حاوی سفید کننده را بکشید. چرا که آمونیاک و مواد سفید کننده یک گاز خطرناکی را ایجاد میکنند که کلرامین نامیده می شود. که این ترکیب باعث آسیبهای سلامتی و حساسیتهای پوستی و مشکلات کلیوی می شود

در آخر قبل از اینکه بخواهید چیزی داخل ماشین بیاندازید ،ماشین لباسشویی را روی دور شست و شوی کامل بگذارید .اگر مشکلتان حل نشد ، به شما در مرحله ی بعد نحوه باز کردن ماشین لباسشویی رامی گوییم .

برای اغلب تعمیرات ، نیاز است که دور ماشین لباسشویی باز بشود(کابینت دور). تمام اجزای الکتریکی و شلنگها داخل کابینت ماشین لباسشویی قرار دارد. جای قرارگیری با توجه به نوع سازنده متفاوت است، ولی اصولا در بالای ماشین پشت کنترل پنل قرار دارد.این تقریبا با توجه به مدل راحت قابل تشخیص است، ولی ابتدا با نمایندگی های مجز مشورت کنیدکه از کجا باز می شود. قبل ازبازکردن کابینت دور لباسشویی حتما جریان آب و برقی ورودی به آنرا قطع کنید.تعمیر ماشین لباس شویی آاگ ثناتعمیر/

تعمیرات ماشین لباسشویی
Client logo